domingo, 14 de diciembre de 2008

The daylight breaks, a picture show of endless takes
And the music's coming through on the radio
And I take my place, reluctantly I join the race
It's not my fight, just trying to stay on my feet
But oh there's one thing that gets to me
It's that little girl she puts me down so easily
In total absurd I'm saying these words
With every beat of my heart, I will love you
With every song, with every breath that you take
I'll give you the moon and the sun, you're the only one
Pleading love with every beat of my heart
-
La luz del día se esta rompiendo, una pintura nos muestra el final que podemos tomar
La música llega a través de la radio
Tomo mi lugar, y de mala gana me uno a los demás
Pero hay una cosa que se introduce a mí
Es aquella pequeña niña, que abandone fácilmente
Y en total absurdo, digo estas palabras
Con cada latido de mi corazón, te amaré
Con cada canción, y con cada aliento que tomas
Te llevare a la luna y al sol, Tu eres al único que amo
Suplico por amor, por cada latido de mi corazón

No hay comentarios: